Vichy

I morgon är mitt sportlov slut. Gud, så snabbt det gått. Jag har haft några helvetes dagar och några paradis dagar, tänker bara berätta om de bra dagarna. 
Jag har spenderar hela lovet med min pojkvän. Det känns så fint att säga det, att veta att jag får vara med honom varje sekund. Och att han åkte hem till sin stad idag var jobbigt, hade seperationsångest sekunden jag lämnade honom, men den har som tur är smugit sig undan nu, när jag sitter i soffan hos Amanda med pizza framför mig. 

Känns som jag gjort allt och ingenting detta lilla lov. Har slappat några dagar, gått i skogen, åkt och köpt kostym till min fina, blivit bjuden på världens lyxigaste och finaste spa och fick sådan god mat och avslappning som aldrig förr, bakat semlor, och pussats massor. Igår så var vi på middag hos min syster och vi stannade över natten.
Jag är glad, men ibland tar det jobbiga över, men som jag sagt förut så får min fina mig att fortsätta le. 






Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar