Already home

Godmorgon!
 
Igår tränade jag för första gången på riktigt på ca 4 månader pga sjukdommar och annat dumt. Men nu är jag frisk (are). Det var i alla fall jätteskönt och jättekul. Körde inte jättehårt, men tillräckligt hårt för lite träningsverk.
Idag är nog en bra dag. Har haft bra dagar nu ett tag, kännns såååå bra. En ganska vanlig dag är det idag, men den kan bli bra endå! Har börja fått nya kort nu, efter min nya fina iphone 6 blev stulen för 1 vecka sen. Och en ny är påväg. Känns bra att ha lite pengar i alla fall. 
 
Nu ska jag fixa mig och sen övningsköra till stationen. Har övningskört nästan varje dag i 2 veckor nu, börjar få mer flyt en någonsin! Satsar på att ta körkort på sommarlovet. Ska också få mitt CV klart och söka sommarjobb så fort som möjligt, kanske fixar det på tåget. 
 
Underbar sol varje dag nästan. Blir glad av det. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar