Only one

Godmorgon mina kära. 
Idag är jullovet slut och om 10 minuter sitter jag i bilen påväg till skolan. Känns bra faktiskt. Fick ett underbart slut på mitt underbara jullov som inte kunnat varit bättre. Har mått så bra. Nu hoppas jag bara att jag ska må lika bra och inte stressa upp mig för mycket inför skolan. Men tror det kommer gå bra. 
Efter skolan så har jag mitt sista möte med min psykolog. SISTA. Förstår ni hur stort? Skriver väl mer om det när det väl har hänt. 

Glad är jag idag i alla fall. Igår kväll när jag skulle sova låg jag med en lyckoklump i magen och kunde inte sova för jag var så glad. Kände mig som ett litet barn som ska börja skolan efter ett långt sommarlov. Det var lite komiskt hehe. 
Hoppas ni får en bra dag! 





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar