It takes a little time, but You should see him when he shines

Hej!
I går var en konstig dag. Det var min bästa väns pappas begravning. Han som jag känt och bott granne med sedan jag var 3 år. Min extrapappa har han alltid varit. Någon som alltid lyssnat och alltid brytt sig, alltid hjälpt till. Alltid mött en med ett leende på läpparna. Lyst upp ens dag. 
I går fick vi säga ett slags farväl. Det gjorde fruktansvärt ont. Men de hade gjort den så fin och personlig, lite skatt fick till och med komma med. 
Orkar intw skriva mer om den. Det är jobbigt så som det är.

Så i dag har varit tungt. Har gråtit och brutit i hop. Men varit glad också. Är så tacksam över mina vänner och lärare. 


Just nu saknar jag Amanda så mycket. Vill ligga på en madrass brevid henne med massa ljus. 




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar